torsdag 31 mars 2011

Sista Mars

Hej vänner!

Här har det varit tyst i en veckas tid..
Känner att jag inte hunnit med att blogga denna veckan.
Jobb, dagis, träffa vänner & familj och alla miljoner vardagssysslor har tagit upp all min tid.
Sen har jag inte riktigt känt någon lust att sätta mig och blogga då vi har haft mycket annat som snurrat runt i huvet.
Fick i veckan reda på att en familjemedlem/släkting har fått en jobbig sjukdom.
Så nu väntar en lång och jobbig tid för henne med operation innan sommaren.
Sedan håller vi alla tummarna på att den hemska sjukdommen inte kommer tillbaka eller sprider sig och blir värre.
Så just nu är det lite dystert här hemma :(

I dag är det sista Mars och April är på ingång.
Det sägs att det ska bli varmare och sol till helgen så i morgon ska jag åka och köpa penseer att plantera i helgen.
Har inte bestämt mig än om jag ska ha kvar mina utekrukor som jag haft innan eller om jag ska köpa nya.
Får se om jag hittar några som faller mig i smaken först.
I dag var det sista jobbedagen för både mig och älskling så nu tar hela familjen långledigt fre, lör & sön.
Härligt när hela familjen kan vara lediga tillsammans, finns inget bättre.
Är väldigt tacksam över att jag själv fick skriva mitt schema på jobbet så att man kan lägga sina lediga dagar när även älskling är ledig.

Nu blir det lite slapp i soffan innan jag ska ta tag i att göra lite mat till älskling slutar jobba i kväll.

Ha det bra vänner & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar