tisdag 15 mars 2011

Gröna små djur


Hej kära vänner!!

Hoppas allt är bra med er alla!
Här hemma är snäckan fortfarande lite snuvig, men värst av allt är den hemska hostan hon har.
Hon har den hemska hostan endast när hon ligger ner och ska försöka sova.
I går tog det 1 1/2 timme för vår stackars lilla snäcka att somna på kvällen :(
Så i morgon är det älskling som får vara hemma med VAB tills hon blir bättre.

I dag är det sista dagen jag är ledig sen är det jobb ons-lör så i dag har det städats, tvättats och jag har äntligen tagit tag i den enorma strykhögen som bara blivit större och större nu när vi varit sjuka här hemma.
Jätte skönt att ha det gjort så slipper man tänka på det när man har sina jobbedagar.

Äntligen är snäckans nya påslakan och kudde färdigt :)
Hittade detta påslakanet på IKEA för ett tag sedan som jag fastnade för direkt.
Men tyvärr så var det inte påslakan för spjälsäng utan för en stor säng.
Men snälla mamma som är fantastiskt duktig på att sy, sydde så att det passade till snäckans säng.

Nu ska jag packa lite då jag och snäckan ska åka hem till kära mamma och pappa på middag i kväll.
Skönt att få middagen serverad, riktigt lyxigt!
Ska bli roligt att åka dit i kväll då det är lite ensamt på kvällarna ibland när älskling har kvällspass.

Ha en fortsatt skön dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar