lördag 22 december 2012

Klädpaket till barnen

Efter att ha hälsat på min kära granne P och barnen sprang Tilda i vanlig ordning för att kolla brevlådan.
Eftersom det är Lördag sa jag kom Tilda det är inget där idag..
Haha grejer efter grejer tog hon upp från lådan ;)
Posten har tydligen haft fullt upp så det blev en extra utkörning i dag.


B.la fanns ett stort klädpaket till barnen i lådan som jag klickat hem från babyshop.se då jag fick 30% rabatt!
Snacka om snabb leverans, beställde kläderna sent på kvällen för 2 dagar sedan och nu är dom redan här :)

Hur har ni det i julstressen?
Här hemma har jag fått det mesta fixat nu!
Alla klapparna är inslagna, Tilda och älskling bakade nu i kväll en sats med lussebullar som vi ska ha med till julafton (knytkalas)
Hela hemmet är nystädat, har bara övervåningen kvar att moppa.
Det enda jag har kvar är att jag ska in till byn och försöka hitta ett par fina byxor till Wilmer som han ska ha på julafton.



Tildas klädpaket gick i rosa och grått
Kläder från b.la Paul Frank, Lundmyr of sweden, Mexx, & Geggamoja

Wilmers klädpaket kommer från märkena EbbE, Geggamoja, Paul Frank, Småfolk & Ej sikke lej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar