tisdag 11 december 2012





Nu har jag landat i soffan efter en lååång dag :)
Snart ska jag krypa ner i den varma goa sängen, känner mig väldigt trött och sliten...
Har precis kommit hem efter att ha jobbat hos kära syster i kväll, IGEN.
Hon har så sjukt mycket att göra nu på cateringfirman så jag har hoppat in och hjälpt henne jätte mycket den senaste veckan.
Och det känns, inga normala pass precis och pausa en stund finns inte...

Tidigare i dag var jag och älskling på bvc med barnen.
Tilda skulle på 4 års kontroll och Wilmer på sin vikt och längd kontroll.
Allt gick jätte bra!
Var lite nervös för snäckan att hon inte skulle göra det som bvc sköterskan bad henne.
Men jag tror att hon tyckte det var riktigt skoj då hon hela tiden hade ett leende på läpparna.
Härligt :)

I går em/kväll var jag och familjen i stan på en liten shopping tripp.
För ca 1 vecka sedan gick vår torktumlare sönder och det var tydligen ingen mening att laga den.
Skulle ha kostat lika mycket som en ny :(
Så en helt ny fin vit torktumlare har nu fått flytta hem till oss och jag är så glad för den :)
Jag fick även en för tidig julklapp av min kära sambo igen.
En vit fin iPhone 4S
Oj oj jag som alltid sagt att jag inte ska ha en iPhone och nu sitter jag här med en ;)
Men den är kanon så jag är jätte glad för den.
Jag och älskling har bara gett varandra tidiga julklappar i år...
Blev visst så i år :)
För ca en månad sedan fick jag min fina vita elflugan lampa och för några veckor sedan fick älskling en röd jätte snygg parkas Canada Goose jacka av mig och barnen.
Vilka härliga julklappar, vi har nog varit väldigt snälla i år ;)

Nehe nu blir det sängen för lite välbehövlig sömn.
I morgon fm kommer min kära vän på besök och sen blir det jobb hela kvällen lång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar