tisdag 6 november 2012

Solig Höstdag

Hallå bloggisar!!
Nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll under höstlovet.
Oj, vad roligt vi haft under lovet, hittat på massa kul med barnen.
Det var en väldigt händelserik vecka förra veckan :)
Det som jag uppskattade allra mest var när sambon kom hem och sa att han fick vara kvar på jobbet.
YES!! Han blev inte varslad ;)
jag är såå glad för hans skull, då han trivs jätte bra på jobbet och tycker jätte bra om både sina arbetskamrater och chefer.
Så stort grattis till dig min älskade!
Samtidigt som jag glädjs med älskling så tänker jag på alla dom drabbade som inte hade samma tur.
Tänker mycket på dom drabbade då jag vet vad dom går igenom nu :(

I dag har vi ett jättefint och soligt höstväder här hemma i småland!
Så skönt att slippa regn och rusk en dag.
Men det är kyligt ute nu!
I morse när jag skulle lämna snäckan på dagis blev det både overall och vinterskor på.
Nu ska jag ta och gosa ner mig i soffan en stund och bara slöa framför tvn med en sprakande brasa bredvid mig.
Lite egentid när snäckan är på dagis och gossen sover så sött i sin vagn.



Snäckans vinterstövlar kommer i år från Gore-Tex.
Jag har alltid haft kavat innan, men då dessa vinterskor fick bäst i test av Vi Föräldra tidningen tänkte jag testa några andra i år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar