måndag 12 november 2012

Underbara nätshopping

God kväll på er vänner!

Nu har jag äntligen landat i soffan efter en heldag utan paus :)
För en stund sedan klickade jag hem lite smått och gott till mina små godingar här hemma :)
Jag var inne en snabbis på Polarn och Pyrets hemsida.
Dom har ju hela 25% på vindfleecen denna veckan.
Hittade faktiskt en fleece till Wilmer i den färgen och storleken jag var ute efter, men tyvärr inte till Tilda.
Så till våren kommer han ha sin första vindfleece i en härlig turkos färg.
Blev en och en annan tröja till Tilda istället som jag faktiskt fastnade för :)

Men jag måste faktiskt erkänna att jag inte handlar så mycket från PoP längre.
Jag har börjat gilla andra märken mer och mer och lämnat PoP kläderna.
Men sen finns det ju vissa favoriter fortfarande, då tex fleecen.
Jag handlar och har fastnat mycket för Me&i kläder till barnen.
Även Villervalla och Geggamoja är stor favoriter numera.

Nehe vänner efter en fullspäckad dag ska jag nu krypa ner i den goa sängen för lite sömn innan lilleman vaknar för välling och blöjbyte :)
Och sedan vakna upp till en fullspäckad dag även i morgon med dagis, öppna förskolan med mina 4 mammavänner med bebisar, besiktning av bilen och storhandling.



Några av kläderna som klickades hem från PoP till barnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar