fredag 9 november 2012

En heldag i stan

Nu har jag äntligen landat i soffan efter en heldag i stan med familjen.
Barnen susar nu sött och jag och älskling har precis tryckt i oss flottig hämtmat :)
Snäckan var helt slut i kväll, innan läggdags :)
Vi har busat järnet med henne i dag på Leos Lekland.
Hon bara älskar att vara där, studsmattan och  rutschkanorna är dom absoluta favoriterna.





 Men det har även hunnits med min favorit också, SHOPPING :)
Det blev kläder till hela familjen, inredning till hemmet och en annan liten julsak.
Det är fullt med julsaker i butikerna nu.
Det blinkar och sjungs i varje hörn :)
Men det är inte länge kvar nu tills första advent och snäckans 4 års dag.
Mindre än 1 månad :)
Nu börjar jag längta lite till jul, plocka fram julpynt, fixa julklappar, baka lussebullar och pepparkakor :)
Fick ju en lite för tidig juklapp av min älskade sambo i går som jag blev såå glad för.
Länge har den stått på önskelistan och i går blev jag ägare till en offwhite Elflugan från smak Design.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar