onsdag 24 oktober 2012

Vaccin & Odd Molly



Nu susar både snäckan och lilleman gott.
Då passar jag på att ta mig lite egentid och även äta lite gott :)

Här hemma är allt bara fint med oss!
Wilmer är nu mycket bättre, medicinerna har hjälpt jätte bra.
I går var jag och älskling på BVC med honom då han skulle få sina allra första vaccinsprutor.
Innan han fick sprutorna var vi på en läkarundersökning där läkaren lyssnade på honom för att kolla så han inte hade massa slem i lungorna fortfarande.
Vilket han inte hade, annars hade han inte fått sina sprutor.
Han har faktiskt varit pigg och glad i dag trots lite feber efter vaccinet.
Det märks att han är på bättringsvägen då han äter och är mycket piggare och gladare kille :)
Vår älskade guldklimp är nu 65 cm lång och väger 6810 gram.

I går anmälde jag och syrran våra små till babysim i Januari.
Det ska bli jätte kul att testa på det, då jag aldrig gick på varken babysim eller babymassage när snäckan var liten.

Har fått frågor om vad det är för en tunika jag hade på mig på Wilmers dop för ett tag sedan.
Det är en tunika från Odd Molly och heter bakers cross wrap dress.
Jag älskar Odd Mollys kläder!
Har blivit några plagg i garderoben från Odd Molly.
Vill dock inte handla mer från Odd Molly nu då jag först vill gå ner till min målvikt först.


 Några bilder på min outfit på Wilmers dop:

Odd Molly,  bakers cross wrap dress.

Pumps från H&M

Favorit accessoaren  från Snö of Sweden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar