torsdag 11 oktober 2012

Mammalyx mitt i veckan

Hallå bloggisar!!

Hoppas allt är bra med er alla!
Här hemma är allt bara bra, än så länge!
I går tidigt på morgonen vaknade jag av en liten snäcka ropa MAMMMMMMA
Stackars lilla snäckan hade kräkt.
Och om och om igen....
Lyckat med kräksjuka nu bara några dagar innan dopet i helgen.
Vet inte om det är någon kräksjuka då hon bara kräkte upp massa slem.
Dagis sa att det inte är någon som har kräksjuka än, men som hon uppiggande sa "någon måste ju vara först med det"
 Men än så länge är vi andra inte sjuka.
Bara att hålla tummarna att vi slipper och kan ha vårt dop på söndag.

I förmiddags var det min tur att bli fin i håret :)
Ljusa slingor och en välbehövlig klippning av topparna.
Klippte bara topparna i dag då jag nu känner för att ha lite längd på håret.
När man har två barn hemma och tiden till sig själv inte finns så känns det riktigt lyxigt att bara sitta i en frisörstol i någon timme och bara vara.
Man blir fin och samtidigt ledig och kan sitta och läsa en tidning i lugn och ro och prata med bästa frisörskan :)

Nu ska jag ta och titta färdigt på kokarnas kamp meddans snäckan somnat och lilleman bestämt sig för att ta en liten tupplur efter matningen :)

Ha det fint vänner!



Två favorit hårinpackningar från Wella fick följa med hem.
Håret blir lite risigt efter blekningen så hårinpackning är ett måste!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar