fredag 5 oktober 2012

Bsweden

Hallå bloggvänner!!

Äntligen fredag brukar jag och dom flesta skriva på sina bloggar.
Fredagsmys och lugnt och skönt med helg!
Men denna fredagen är jag jätteförkyld och har så ont i min hals :(
Jag har kämpat på hela veckan med barnen när älskling jobbar, men i dag sa jag stopp!
Så älskling är hemma i dag så att min sjuka och klena kropp kan vila lite.
Blir ingen tid för vila med två små barn hemma som ska pysslas om

Denna helgen har vi inget inplanerat mer än att vi ska på födelsedagskalas, om jag är piggare och att ingen annan här hemma blivit förkyld förstås.
Tilda har börjat nysa i massor och lilleman tycker jag är lite täppt och gnällig.
Så vi får väll se hur detta slutar :)


Här hemma har äntligen min fina vita lampa från Bsweden fått sin rätta plats!
I somras när jag fyllde år fick jag denna fina lampa av älskling i födelsedags present.
Jag hann aldrig blogga om det då lilleman 2 dagar senare kom till oss, och sedan har det glömts bort ;)
Lampan har varit på prov i nästan alla rum tror jag ;)
Jag har alltid velat köpa en och ha i vardagsrumsfönstret, men jag tyckte inte att den passade där först så den har fått vandra runt lite i huset. 
Men tillslut blev det till vardagsrummet iallafall :)

Ha en skön helg vänner!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar