måndag 8 oktober 2012

Måndag kväll

Måndag igen, fullspäckad vecka framför oss här hemma..
Tur man nästan är frisk igen ;)
Är nu mycket piggare efter min förkylning, bara halsen som krånglar lite fortfarande.
Så skönt, tar på krafterna minsann att vara sjuk och försöka ta hand om dom små liven när man bara vill lägga sig och vila sin sjuka kropp.
Skönt att ha haft älskling hemma i helgen, att han inte hade jouren på jobbet denna helgen.
Hoppas att ni har haft en fin helg vänner!?

Denna helgen är det dop för vår älskade lilla gosse och systers lilla Nova.
Så det är mycket som ska fixas innan helgen!
Det mesta är klart, men lite småfix, som även det tar sin lilla tid ska ordnas.
Och hur jag ska hinna det denna veckan vet jag inte för älskling jobbar kväll och dom veckorna hinner man ingenting med två små barn hemma själv hela em/kvällen.
Känner paniken kommer smygande ;)

Nehe nu kallar sängen, är lite små trött efter att ha busat med barnen hemma hos syster L och hennes J hela eftermiddagen :)




Mina nya svarta skor som inhandlades på H&M.
Nu ska jag bara hitta ett par snygga vinterstövlar också.
I bakgrunden skymtar min nya snygga svarta lampa Bourgie från Kartell som inhandlades förra helgen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar