söndag 29 maj 2011

Mammornas dag!

Fick i dag en av mina favoritblommor av mina älsklingar


Hallå bloggvänner!

Hoppas er helg har varit kanon bra!
Här hemma har vi haft en härlig helg tillsammans med familjen.

I går fm gjorde vi så lite som möjligt här hemma, bara myste med familjen och sprang runt i mysbrallorna.
Härligt att göra det ibland ;)
På kvällen var vi bjudna hem till svärmor på middag.
Köttfärslimpa inlindad i bacon, gräddsås, potatis & sallad med fetaost.
Till desert chokladpudding med grädde.
Å så gott det var!
Vi var alla proppmätta när vi gick därifrån :)

I dag är det Mors dag, jag hoppas att alla mammor har blivit lite speciellt uppvaktade på något sätt på vår dag.
I morse blev jag uppvaktad av min lilla snäcka och sambo med frukost och blommor på sängen.
Så mysigt!
I em ska familjen åka hem till min kära mamma och uppvakta henne på sin dag.

Ha en riktigt härlig dag & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar