onsdag 25 maj 2011

Besök & Paket





Äntligen har mina efterlängtade paket kommit hem :)
Sommarfina blomman fick jag av min fina vän J i dag!


Vilken härlig dag jag och snäckan haft denna onsdag :)
Efter jobbet fick jag och snäckan besök av min kära vän J och snäckans kompis Trine, även mina kära systrar.
Det var full rulle på dom små tjejerna från att dom kom till dom åkte hem.
Att två små tjejer kan ha så roligt tillsammans och leka så bra.
Så roligt att se!

Senare på kvällen kom min kära mamma till oss på en kopp kaffe och då passade jag på att köra in till byn för att hämta ut mina paket innan hon körde hem.
Det var ett paket till snäckan från Kavat, äntligen har snäckans vita sandaler kommit som vi väntat så länge på.
Var även ett paket till mig :)
För en vecka sedan fick jag ett glatt mail från Designonline.se att jag var en ofta återkommande kund.
Och genom att visa sin uppskattning till det fick jag 25% rabatt på en valfri sak med fri frakt, dock inom 5 dagar.
Valde mellan en vipp soptunna eller en 50 cm vit flingstjärna, inte lätt...
Båda är ju så fina.
Men då jag ändå hade tänkt att köpa två st 50 cm vita flingstjärnor till jul så blev det en fling tillslut.
Kändes lite konstigt att köpa hem en julsak såhär mitt i sommaren men när jag ändå tänkt att köpa två så var det ju inte fel med lite rabatt på en av stjärnorna :)

Nehe vänner nu är jag helt slut efter en fullspäckad dag, så nu får jag ta och krypa ner i den varma goa sängen för en god natts sömn.

Ha en fortsatt bra kväll & var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar