måndag 2 maj 2011

Det värsta har hänt....


Här hemma är det allt annat än muntert..
Vet knappt vad jag ska börja.

För 6 år sedan gick en vän till oss och mina systrar bort i en hemsk trafikolycka.
För 9 månader sedan valde en nära vän till oss och mina systrar att lämna livet på jorden.
Då hoppades jag att vi aldrig skulle vara med om något liknande mer.
Men tyvärr, i går var det en sådan dag igen.

I går var ett kompispar till oss och mina systrar med om det mest fruktansvädra nyblivna föräldrar kan vara med om...
Då deras lille son, endast 3 månader gammal gick bort i plötslig spädbarnsdöd.


Ja, kära vänner vad säger man, vad gör man??
Finner inga ord för detta fruktansvädra som har hänt deras lille gosse..
Ännu en gång har Gud har plockat hem sin finaste lilla ängel och himlen har fått den minsta, finaste och klaraste stjärnan på himlen som lyser över oss.

Många tårar har fällts för er kära vänner och våra tankar går till er och er närmsta familj.

1 kommentar:

  1. Mina tårar rinner. Hoppas de klarar sig och att de får all hjälp och stöd man kan få. Ingen ska behöva gå igenom detta.

    KRAM!

    SvaraRadera