tisdag 24 maj 2011

En regnig Tisdag



Uch vilket väder vi har haft här hemma i dag :(
Ena sekunden så ösregnade det och andra sken solen, och fy vad det har blåst ute..

Hoppas er vecka har börjat bra!
Min vecka började med ledigt mån & tis :)
Då för att jag har jobbat hela helgen.
I dag har det varit en inne dag här hemma, har bara gått ut för att gå några meter till bilen för att köra och handla.
Som vanligt när man jobbat helg så har man massa sysslor att ta itu med, då man inte orkat göra det när man jobbar så många timmar varje dag under helgen.
En snabb städning & som vanligt tvättat och strykt har fixats här hemma.

I morgon väntar jobb igen och senare på eftermiddagen efter jobbet kommer min kära vän J & snäckans bästa kompis Trine till oss och även mina kära systrar.
Ska bli jätte kul!

Ska bläddra igenom mina favorit tidningar nu innan det är dax för sängen!

Ha en bra dag vänner och var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar