tisdag 31 maj 2011

7 år tillsammans



Hallå kära bloggvänner!

Vilket härligt väder vi har fått här hemma, solsken och varmt och skönt!
Det är verkligen efterlängtat efter allt regn vi fått.
Och det ser ut att hålla i sig till helgen :)
Härligt!
Synd bara att jag ska jobba hela helgen :(

I går firade jag och min älskade sambo hela 7 år tillsammans :)
7 underbara år!
Tänk vad tiden går fort!
I går kväll när jag kom hem från jobbet hade min älskade sambo varit och köpt fina stora röda rosor till mig.
Å vad glad man blir :)
Vi hade tänkt att åka iväg bara han och jag en dag, men då jag ska jobba två helger i rad får vi vänta med det ett tag.
Är ju inte så ofta bara vi två hittar på något, men ibland tycker jag man ska göra det.
Man måste ju vara rädda om varandra och tänka på varandra lite oxå.

Nu blir det lite mat i magen och sedan bege sig till jobbet.
Ha en riktigt skön dag vänner & var rädda om varandra
!

1 kommentar:

  1. Grattis till er kära vän!!
    Ses snart?
    Kram Jenny

    SvaraRadera