söndag 23 september 2012

Söndagssvep

Jaha söndag redan, helgen är över och i morgon ska älskling jobba igen..
Tänk om jobbdagarna var på helgen och man var ledig hela veckan istället :)
Det hade varit skönt att ha älskling hemma så istället.

I kväll kom vår lilla snäcka hem som i går ville stanna och sova över hos mormor & morfar när vi var på besök.
Tänk vad mycket man hinner med på en dag när man bara har ett barn hemma.
Varför kändes det inte så när man väl hade ett barn bara?
Är väl antagligen för att man inte visste hur det var att ha två hemma.
Älskling har fixat uppe på vinden i dag.
Reglingen är snart klar, men tyvärr räckte inte reglarna så det ska inhandlas mer i  veckan.
Själv har jag både dammat, dammsugit, torkat golven, tvättat toan nere, tvättat ett par maskiner tvätt, strykt, rensat ut och städat i våra garderober nere, handlat, betalat räkningar och fixat lite i lekrummet som ska få sig en make over.
Så duktig jag varit i dag :)
Klappar mig själv på axlen och ska bara ta det lugnt och leka med barnen i morgon nu när alla måsten är färdiga.

Ny vecka i morgon, och inte mycket inplanerat denna veckan.
Skönt, då jag tycker det varit mycket den sista tiden.

Nehe lägga sig nu och sova, får ju passa på när älskling var snäll och sa att han kunde ta lilleman hela natten så jag fick en hel natts sömn.
Tack min fina älskling!





Mamma & Pappas små älsklingar!
Vi älskar er av hela vårt hjärta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar