onsdag 7 mars 2012

Lillebror


För drygt en vecka sedan kunde vi äntligen berätta för vänner och bekanta att vi till sommaren, närmare bestämt i slutet av Juli ska bli två barns föräldrar :)

Till skillnad från min första graviditet med snäckan har denna graviditeten varit minst sagt en mardröm...

Graviditeten började med ett + på självaste Fars dag förra året.
Glädjen och lyckan var stor men tyvärr varade det i ca 1,5 månad..

Många provtagningar och långa provsvar har gjorts och man har levt i ständig oro och förtvivlan i ca 2 månader.
Än så länge har allt gått jätte bra och i Fredags förra veckan gjorde vi ett RUL och även det var jätte bra.
Men för säkerhets skull ska ett så kallat riktat UL göras om ca en vecka för att gå igenom viktiga organ, hjärta mm väldigt noga.
Detta blir förhoppningsvis den sista kollen om allt nu är bra.

Det har varit en jobbig tid för oss då vi levt i mycket oro, men nu hoppas vi att allt är över och att vi kan gå vidare och njuta till max av graviditeten.
Vi har haft en fantastisk familj som stöttat och hjälpt oss mycket under denna jobbiga tid som har varit guld värd.
Även mina närmsta fina vänner har varit ett stort stöd.
Tack än en gång mina fantastiska vänner D & J & J för allt stöd, ni är fantastiskt fina vänner!

3 kommentarer:

  1. :) Du är med en underbar vän. Är så glad för eran skull!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie!
    Hamnade här när jag googlade en viss sak och har en fråga angående en bild till dig men hittar ingen mailadress. Om du har tid och lust maila till mig på matilda@russinnet.se...
    Och GRATTIS måste jag ju tillägga, roligt med syskon : )
    Matilda
    www.russinnet.se

    SvaraRadera