tisdag 13 mars 2012

Äntligen vår :)

Ännu en dag med strålande sol och värme :)
Och på min lediga dag med dessutom!
Njuter till max av att det äntligen har blivit vår, den är mycket efterlängtad!

I dag har jag och snäckan börjat vårstäda på glasverandan och mina nya fina stolar har äntligen kommit fram.
Finns bara ett problem, jag har 6 st stolar men det får inte plats tre i rad varje sida om bordet :(
Så tyvärr måste jag nog köpa ett nytt större bord...
Trist då jag verkligen gillar det vi har nu.

Strax ska vi bege oss ut igen, blev en snabb runda inne då våra magar var hungriga.
Nu ska fönstren få sig en omgång.
Dom är allt annat än fina kan jag meddela...

Ha en härlig dag vänner!



2 kommentarer:

  1. Jätte fina utemöbler och bordet görs fint ihop med stolarna.Synd att du ska byta det.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, bordet och stolarna passar jätte bra ihop!
    Vet ej om jag ska ha bordet kvar och bara ha 4 stolar eller byta bordet till ett större så jag kan ha alla mina 6 stolar..
    Svårt!

    SvaraRadera