tisdag 27 december 2011

Vipp tvålpump

God kväll i stugorna vänner!
Hoppas att ni alla har haft en fantastisk julhelg!
Här hemma har vi haft det kanon, kan inte klaga på någonting.
Julafton spenderades hemma hos kära mamma och pappa med hela familjen samlad.
Där blev det god julmat, tomten kom på besök och massor av julklappar.
Även i år har jag nog varit väldigt snäll för jag fick så många fina paketer.
Och inte tala om vår lilla snäcka!
Med det stoora berget av julklappar måste hon varit otroligt snäll i år tyckte nog tomten ;)
Bilder på julafton kommer en annan dag då jag tyvärr glömde min kamera hos mamma och pappa :(
Ledigheten här hemma fortsätter för min del ett par dagar till, men älskling jobbar igen.
Skönt att vara hemma lite nu då jag tycker det varit så mycket hela december med jobb, födelsedagsfiranden och jobb hos syster på lediga dagar.
Skönt för snäckan oxå som får vara hemma lite och ta det lugnt och leka med sina nya leksaker.

I kväll strejkade både min och älsklings mage som absolut inte ville ha mer julmat.
Puhh är så trött på julmaten nu!!
Så just nu väntar jag på att älskling ska komma hem med hämtmat från kinarestaurangen.

Ha det bra vänner & var rädda om varandra!


En av alla fina julklappar jag fick i år var en vit Vipp tvålpump av snälla mamma och pappa.
Älskar vipps vita badrumsserie!
Högt upp på min önskelista står även en Vipp soptunna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar