lördag 10 december 2011

Jul i vårt hus


Nu har jag äntligen kommit i riktig julstämning!
Julgranen är nämligen på plats i vårt hus!
Jag känner aldrig riktig julstämning förens julgranen har kommit in i huset.
Så nu i kväll kurade jag upp i soffan brevid den sprakande kaminen och drack glögg och bara njöt av vår fina julgran som äntligen är på plats hos oss.

Helg igen, dagarna i veckorna går snabbt förbi och helgerna ännu snabbare.
Förra helgen firade vi vår lilla busunge med släkten.
Blev många skratt, paket och tårta!
Även denna helgen blir det födelsedagsfirande för kära pappa och även svärmor.

Nehe vänner nu ska jag ta mig en julskinkmacka innan det är dax för sängen.
Har den senaste tiden varit väldigt trött på kvällarna och fått lägga mig väldigt tidigt, även då det varit helg ;)
Så därför har det som ni vet inte blivit för många blogginlägg den senaste tiden...

Ha det så bra vänner och var rädda om varandra!

2 kommentarer:

  1. Och självklart ställs ju en sådan fråga av en annonym...
    Vad annars!
    Den senaste tiden har det varit mycket övertid på jobbet och så har jag hjälpt min syster väldigt mycket på sitt företag då hon just nu i juletid har fullt upp med julbordsbeställningar. (Hon driver en cateringfirma.)
    Så jag har hjälpt henne på lediga dagar, lediga helger och kvällar.
    Plus att man har familj och hus att pyssla om.
    Därför denna extrema trötthet.
    Så man behöver inte vara gravid bara för att man är trött!

    SvaraRadera