onsdag 7 september 2011

Rena rama julafton


Äntligen är duble Bubble lampan på plats i snäckans rum!
En tidig julklapp av mamma & pappa



God kväll kära bloggvänner!
Hoppas allt är fint med er alla!

I dag har jag haft en ledig dag, underbart mitt i veckan!
Man hinner med att fixa och dona här hemma så slipper man göra det i helgen när man är ledig.
Så kan hela familjen njuta av ledigheten till max i helgen!

I eftermiddags hade vi Zinka och Dinka på besök med sina små snäckor.
Här hemma var det fullt ös på dom små tjejerna ;)
Snäckans humör var tyvärr inte på topp i eftermiddags :(
Var antingen trött efter en dag i skogen på dagis eller en förkyldning på gång nu igen.
Tyckte tyvärr att hennes lilla näsa var lite snuvig i kväll :(

Dagens stora höjdpunkt var när den lilla gula bilen kom till vår postlåda.
Där var det två paket och ett brev som förgyllde min dag :)
I det ena paketet var det snäckans `vintergarderob´ som kom, med bl.a vinteroverallen.
Och i det andra paketet var det min efterlängtade Double Bubble lampa!
Och sist men inte minst ett brev från Polarn och Pyret med en bonuscheck på 253 kr och en rabattcheck på 20 % på en valfri vara.
Gissa om jag var glad i dag.
Det var som om det vore julafton!


Så skönt att ha snäckans vintergarderob klar!
Här är overall, vintermössa, vintervantar, regnset, regnmössa och regnvantar.
Allt från didriksons.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar