tisdag 7 juni 2011

Soliga Tisdag


Snäckan lekte och plaskade förfullt i poolen när vi var hemma hos mormor & morfar!


Hallå kära bloggisar!!

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en riktigt skön långhelg!
Här hemma var det jobb för min del hela helgen i det fina vädret :(
Men har nu haft två fina lediga dagar med varmt och skönt väder.
Verkar tyvärr som att det fina vädret är över om man ska tro smhi.

I går firade familjen Sveriges nationaldag hemma hos mina kära föräldrar.
Blev både solande, badande och grillat!
En helt perfekt nationaldag med andra ord!

I dag på min sista lediga dag har jag verkligen varit effektiv här hemma.
Fick städdille i morse och har skurat rent både lilla toan, badrummet och tvättstugan från golv till tak.
Så nu glänser det så fint där inne.
Har även tvättat ett antal x maskiner tvätt i dag.
Tvättade även sängkläderna, så i kväll ska det bli så skönt att krypa ner i en rentvättad säng.

Ha en fortsatt skön kväll & var rädda om varandra!

1 kommentar:

  1. Hihi.... Själv städade jag hela lägenheten i måndagskväll efter jobbet. Så skönt och fått det gjort så man kunde vara helt ledig idag.Jobb imon igen blää..

    KRAM!

    SvaraRadera