tisdag 26 mars 2013

Livstecken

Jo, då vi lever faktiskt här hemma :)
Men pust vilken pärs det varit...
Först fick barnen, båda två vattenkoppor.
Kan ju säga att det både varit bra och dåligt att dom fick det samtidigt...
Det positiva är ju att man inte behöver hålla sig hemma den närmsta månaden innan båda är friska igen.
Det negativa, båda barnen skriker/gnäller/ nästan har panik över kliandet.
Älskling var hemma med mig två dagar då det inte fanns någon möjlighet att reda ut detta helt ensam med två små barn.
Men nu är det gjort, nu kan vi stryka det!
Men direkt efter att dom blivit bra igen får BÅDA barnen förkylning/feber/hosta... Pust! Here we go again!!
Och som om inte det räckte får jag influensa!!
Jag har aldrig varit så dålig innan, detta var verkligen en nära döden upplevelse!!
Hade en hemsk feber frossa, "sov" i vårt gästrum med elementet på 35 grader och frös så hemskt.
Hade så ont i kroppen, det kändes som att det var små myror i kroppen som bet på varenda muskel.
Och till sist huvudvärken och yrseln, det var nog värst.
Det var att ligga ner, reste man sig upp kändes det som hela världen snurrade och skulle sprängas.
Ja, nu har jag provat på det också och jag hoppas jag aldrig ska behöva ha det igen.
Nu tar vi nya tag och hoppas på att få vara friska länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar