tisdag 5 mars 2013

Cross filt



Äntligen har den kommit, som jag har väntat
I December beställde jag en baby Cross filt av Pia Wallen till Wilmer, och i dag kom den äntligen hem till honom.
Den har varit slutsåld länge men har nu äntligen kommit in i butikerna igen.
Även den stora filten har varit slutsåld.
Jag fick den stora Cross filten i julklapp av min syster och den beställde hon i December men kom i sluten av Januari.
Inte lika lång väntan..

I kväll har jag pysslat lite i Wilmers rum och det är så himla roligt.
Jag längtar så tills rummet är färdigt.
Blev bara lite pyssel i dag då jag är hemma själv med barnen.
Får fortsätta en annan dag :)
Älskling är med jobbargrabbarna och kollar på hockey så hemmabestyren blev mitt i kväll.

Nehe nu får det allt bli sängen, i morgon blir en lång dag.
Växjö en snabbis på förmiddagen och födelsedagskalas på kvällen för både syster och lilla farmor som fyller år på samma dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar