tisdag 19 februari 2013

Vi lever i sjukstugan

Hej kära bloggvänner!!
Nu äntligen har jag orken och lusten att blogga igen.
I över 2 veckor har hela familjen legat hemma och varit sjuka :(
Tilda började med jätte hög feber, hosta, förkyld och denna jobbiga krupp
Några dagar senare var det min tur med feber, förkyld och halsont
Sen var det älsklings tur med samma skit och tillslut var det Wilmers tur.
Men Wilmer blev aldrig frisk utan allt blev bara värre och värre och tillslut gallskrek han i två dagar.
Mitt i natten fick vi tillslut åka in, då hade vår lille gosse dubbelsidig öroninflammation.
Penicilin och ge både Alvedon och Ipren mot smärtan i öronen.
Han är bättre nu men inte helt ok än, men han kämpar på vår lille gosse.




Nog om tråkigheter...
Hade ni en bra Alla Hjärtans Dag??
Här hemma blev det inte så mycket firande utan vi alla låg pall ;)
Men av snälla älskling fick jag ett fin bukett rosor och två vita fina ljusstakar
Nappula från Iittala några dagar efter alla hjärtans dag :) 
Bättre sent än aldrig!
Tack snälla älskling, du vet vad jag vill ha :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar