onsdag 9 januari 2013

Tom Dixon ljuslykta har flyttat hit




 I eftermiddags kom mitt efterlängtade paket hem ;)
En ljuslykta från Tom Dixon
Den pryder nu vårt soffbord så fint tillsammans med granar från Tine K och Iittala ljusstakar.
 
I kväll ska jag och sambon fortsätta på övervåningen med vår rensning/sortering.
Nu äntligen är vi helt klara med golvet på vinden så att vi kan ha lite förvaring där uppe.
Fram tills nu har vi haft ett rum på övervåningen som fått vara förvaringsrum, då det är jätte dåligt med förvaring i detta huset.
Men nu ska Wilmer snart få ett eget rum så all förvaring måste nu ut från rummet.
Men nu har vi allt stort förvaringsutrymme ;)
Vi har en väldigt stor vind så det får plats med mycket där uppe.
Tur att jag absolut inte är en samlarmänniska, annars hade det blivit farligt mycket förvaringsutrymme hihi

Så nu ska jag börja spana och söka vad jag ska ha i barnrummet.
Ska bli jätte kul att denna gången få inreda ett pojk rum.
Först att fixa är fondväggen och det vet jag redan vad jag ska ha tack vare snälla Anna som tipsade mig om många fina barntapeter.
Näst är en spjälsäng jag ska klura ut vad jag vill ha till lilleman...
Får se vad det blir ;)   
Vaggan börjar bli lite för liten till honom :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar