lördag 26 januari 2013

Sköna Lördag



I julklapp köpte jag tre höga Iittala festivio ljusstakar till mig själv.
Dom står på tv bänken och lyser upp vardagsrummet varje kväll :)


Här hemma sitter vi och slappar denna sköna och lugna lördag :)
Jag har precis kommit hem från en liten snabb handling i byn, då vi i kväll ska grilla för första gången i år med mina kära systrar med familjer.
Det ska faktiskt bli jätte gott efter ett långt uppehåll sen i höstas.

I morse tog hela familjen en lång sovmorgon ända till kl 9.
Hela familjen var helt slut ;)
Jag och älskling tapetserade det sista rummet i går kväll.
Tilda är nog trött efter dagis veckan, sen hon började dagis igen har hon blivit mycket tröttare.
Hennes humör har också förändrats sen dagisstarten :(
Hon går på den största avd på dagiset och där är det 4 och 5 åringar, mest 5 åringar.
Inte så bra tycker vi då dom är lite vildare och lär henne massa dumheter och säger massa dumt som hon lär sig :(
Det är inte alltid positivt med dagis!

Nehe nu ska vi fixa ordning och städa Tildas rum efter tapetseringen i går.
Ha en skön lördag vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar