fredag 18 november 2011

Shopping i stan & sjukstuga

God morgon i stugorna!
Hoppas allt är bra med er alla.
Här hemma vaknade jag med världens huvudvärk, ont i halsen, snuvig och allmänt hängig och ur funktion :(
trisst men hellre det än maginfluensa, brukar tänka så för det finns ju inget värre än maginfluensa!

I går hade jag en ledig dag så efter att älskling kommit hem från jobbet blev det en liten tripp till stan.
Hittade äntligen en jacka som föll mig i smaken.
Det blev en röd Didriksons Expedition Wns parka.
Självklart blev det som vanligt lite nytt till snäckan också.
Denna gången en röd PoP tröja med tillhörande mörkblå leggings också från PoP.
Även en tunika i svart/ vit randigt med lite rosa med från PoP.
Dom sista julklapparna inhandlades oxå, så nu är jag redan klar med alla julklapparna redan innan 1:a advent.
Känns skönt att ha det klart.

Nehe vänner nu ska jag ta och vila mig lite, så hoppas jag att jag snart mår bättre.

Ha det bra vänner och var rädda om varandra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar