söndag 13 november 2011

Fars dag


Mums med frukost!



Började söndagen med en riktigt god och mysig frukost denna fars dag.
Både jag och älskling var helt slut i går kväll efter massa pyssel hemma.
Vilket resulterade i att klockan inte blev mycket innan vi somnade på kvällen.
Så idag var vi uppe med tuppen tidigt i morse :)

I eftermiddags åkte vi systrar med sambos hem till kära mamma och pappa för att fira älskade pappa.
Blev en fars dag tårta som jag köpte med mig från byns bageri.
Var även där och kikade på pappas och hans brors senaste köp till deras företag.
Var en stor gård för flera miljoner, med mycket skogsmark, ett hus och hela 3 ladugårdar.
Självklart var det marken dom var ute efter då dom än en gång ska utöka företaget, huset var i dåligt skick.
Men ska nu renoveras och hyras ut till en nära vän till dom.
Huset köptes fullt möblerat och i dag var det en auktionist där och kikade på möblerna.
Var faktiskt väldigt intressant.
Dom möblerna som man inte alls trodde var något värde i visade sig va det.
Kan ju iof inget om gamla möbler ;)
Är inte riktigt min stil på möbler, men hade det varit det hade jag kunnat hamstra där hur mycket som helst hihi ;)
Men till sommaren blir det aktion på alla möbler/saker, ska bli jätte kul!

Nehe hoppa in i duchen nu och sedan krypa ner i sängen..
Blir en lång dag i morgon med ett besök hos dietisten på morgonen på Växjö lasarett för att lära oss mer om mjölkfri kost till snäckan.
Sedan hem max 1 timme, sedan jobb tills kvällen.


Pappas fin fina tårta!



Älskade pappa och vår lilla Tilda bus leker med tåg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar