tisdag 14 augusti 2012

Lugn och skön Tisdag

Hallå vänner!!

Hoppas allt är bra med er alla!
Här hemma har vi en lugn och skön Tisdag..
Förmiddagen bestod av tvättning och strykning så nu kan vi bara njuta när dom trista måstena är över..
Middagen är intagen som i dag blev kycklinggryta med ris a´la Björn :)
Wilmer som även har fått smeknamnen lilleman och lillebror sover så gott och snäckan leker förfullt med en grannkompis här hemma.
Och älskling fixar disken ;)

Tänkte sätta mig ner vid datorn och fortsätta med mitt fotoalbum jag började med i går.
Det tar sin lilla tid men det är skönt att fixa det på datorn och bara klicka hem ett färdigt album. 
Nu när Tilda är stor älskar hon att titta i sina album jag har gjort till henne, speciellt när hon är liten bebis.
Det är roligt att det redan nu är uppskattat.





För ett tag sedan kom det hem ett paket med kläder till barnen som innehöll kläder från Geggamoja.
Börjar gilla deras kläder mer och mer.
Stilrena och bra kvalité, det gillar jag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar