tisdag 3 juli 2012

Städmani

Hallå bloggisar!!

Ja, jag är fortfarande hemma, har bara blivit en liten paus här inne..
Nu är det inte långt kvar, innan var det månader och veckor.
Nu handlar det om dagar, endast 18 dagar kvar till beräknad förlossning ;)
Men vår lilla gosse får gärna komma när han vill nu!

Här hemma händer inte mycket, jag håller mig mest på hemmaplan ifall det händer något..
Har haft mycket förvärkar och ont på nätterna så man är inte heller så jätte pigg på att hitta på så mycket.
Vår älskade lilla snäcka har haft lite semester hemma hos mormor och morfar.
Så jag tänkte att undertiden skulle jag ta det lugnt och bara vila mig och stora magen.
Men det blev helt tvärt om, jag har nog snart polerat lilla minsta pryl här hemma :)
Storstädning, utrensning, fixande inför gossens ankomst, packat bb väskan, storhandlat, storbakat och massa mer..
Tror ni jag håller på att boa mig inför gossens ankomst eller vad!?
O ja absolut!!!

Det är inte heller långt kvar till min födelsedag, endast 10 dagar..
Man vet ju aldrig om vi kanske är på bb då.
Så jag har redan inhandlat en lite för tidig present till mig själv ;)
Två fina kastehelmi klarglas ljusstakar från Iittala blev det som passar perfekt på soffbordet.


Nehe vänner nu blir det sängen för min del, har hållt igång hela dagen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar