tisdag 17 april 2012

Tjuvkik

Nu har jag slängt mig i soffan för lite slapp efter en ledig dag för mig och snäckan.
Dagen började som en chock, usch det var ett vitt vinterland ute.
Inte alls kul att se!
Men glad över att det kom i dag var jag då jag följde med kära syster till Malmö i går.
Jag fick vara hennes chaufför då hon inte kan Malmö så bra ;)
Hade inte varit kul att vara ute på vägen och köra med massa snö och säkerligen många avåkningar och bilköer.

I dag har jag och snäckan haft en lugn och skön ledig dag utan massa stress och måsten.
Älskar att ha en ledig dag mitt i veckan!
Vi har i dag varit och tjuvkikat på snäckans lekstuga som bara har lite småfix kvar från att vara helt färdig.
Förhoppningsvis kommer den att vara på plats i trädgården om någon vecka.
Snäckan var jätte glad över att se sin lekstuga och ville ha den med sig hem nu med en gång!
Hon sprang in och ut i lekstugan och öppnade fönstren.
Hon hade nog kunnat stanna där hela dagen och leka ;)



1 kommentar:

  1. Åh vad fin lekstuga! Precis en sån man själv önskat man hade när man va liten! Där kommer hon nog kunna bjuda på många koppar the :-)

    SvaraRadera